facebook

תביעת סיעוד

צור קשר




אל תשמרו בבטן, תשאירו פרטים ואני אתקשר

תביעת סיעוד

כל חברת ביטוח מציעה דרך "קלה" להגשת תביעת סיעוד. אבל האם זו באמת דרך קלה? סיפורו של יוסף (שם בדוי) שמופיע כאן מוכיח כי אין זה קשה להגיש תביעת סיעוד. לזכות בתביעת סיעוד זו כבר משימה קשה הרבה יותר…

יוסף הגיש תביעת סיעוד

יוסף, עבד כל חייו בחברה ציבורית. הוא אף זכה לכך שבחברה זו נערך עבורו ביטוח סיעודי בחברת הראל. הוא ואישתו חששו מאוד מימי זקנתם, שמא יפלו לנטל על ילדיהם, כשיבואו הימים שבהם גופם ייחלש והם יזדקקו לעזרה סיעודית מלאה. על כן, החליטו להוסיף ביטוח סיעודי נוסף באופן פרטי בחברת הפניקס.

תביעת סיעוד מנצחת
רחל בורשטיין
בעזרתי תזכו בתביעת סיעוד
בזמן קצר ובעלות נמוכה

הנסיבות חייבו הגשת תביעת סיעוד

והימים הקשים הגיעו. יוסף עבר אירוע מוחי CVA שהותיר אותו משותק בפלג גופו הימני. הוא לא יכול היה ללכת אלא בהשגחה צמודה. גם פעולות יומיומיות של הלבשה, רחצה ואכילה דרשו את עזרתו של אדם נוסף. גם לאחר שלושה חודשי שיקום בבית החולים לא שיפרו את הליקויים הקשים בתפקודו.

אישתו פנתה לביטוח לאומי לקבל גמלת סיעוד שתאפשר קבלת עזרה בטיפול בו בביתם. בעקבות יוסף הוכר על ידי הביטוח הלאומי כאדם סיעודי הזכאי לעזרה בביתו למשך 9.75 שעות שבועיות. יוסף חזר הביתה, ואישתו ניסתה להתמודד עם הטיפול הביתי בו. אלא שמהר מאוד גילתה שבעזרה ביתית כל כך מועטה היא אינה יכולה להעניק לו טיפול מכובד העונה על כל צרכיו. בנוסף, ביתם של יוסף ואישתו נמצא בבניין ישן בקומה רביעית ללא מעלית. על כן, מאז שיוסף שב ממרכז השיקום, הוא נותר מסוגר בביתו ללא אפשרות לצאת ולו רק כדי לשאוף מעט אויר. כדי לבקר אצל הרופא, יוסף נדרש להזמין אמבולנס כדי להגיע בבטחה. הוצאות הטיפול ביוסף הפכו עלו בהרבה על יכולתם הכלכלית של בני הזוג, ואישתו כמעט שהתמוטטה מנטל הטיפול בו.

או אז החליטה אישתו לפנות למחלקה סיעודית ולהבטיח ליוסף טיפול סיעודי מלא ונאות. היא בחרה עבורו מחלקה טובה שעלות האשפוז בה היא 16,000 ₪ לחודש. היא האמינה שמגיע לו הטוב ביותר, והחליטה להגיש תביעת סיעוד כדי לממש את זכאותו של יוסף לאשפוז סיעודי בהתאם לפוליסות הביטוח הסיעודי עבורו בני הזוג שילמו במיטב כספם לאורך השנים.

תביעת סיעוד – תחילתה של דרך יסורים

ברגע שהוגשה תביעת סיעוד, החלו התלאות מול חברות הביטוח. תביעת סיעוד אחת הוגשה לחברת הראל – בתביעת הסיעוד הזאת, יוסף קיבל זכאות למימון אשפוז סיעודי למשך חצי שנה בלבד. אישתו שידעה שמצבו אינו הפיך נותרה חסרת אונים מול תשובת חברת הביטוח. ומה יקרה בעוד חצי שנה? כיצד אז תוכל להמשיך את אשפוזו של יוסף במחלקה הסיעודית?

תביעת סיעוד נוספת אשר הוגשה לחברת הפניקס, הגבירה את מצוקתה עוד יותר. התשובה לתביעת סיעוד שהתקבלה מחברת הפניקס הייתה שיוסף אינו עונה על הקריטריונים ל"מצב סיעודי" ועל כן אינו זכאי לשום פיצוי כספי מטעמה.

תחילה חשבה אישתו של יוסף שכדי להצליח בתביעת סיעוד עליה לקבל את שירותיו של עורך דין על
מנת לערער על החלטותיהן של חברות הביטוח. אלא שהדרישות הכספיות הגבוהות של עורכי הדין
הרתיעו אותה מצעד זה, מה גם שהיא חששה מסחבת משפטית ארוכה ומייגעת, כמקובל בתביעת סיעוד
כגון זו בארצנו. גאולה הייתה על סף ויתור על תביעת סיעודכאשר נודע לה על השירות שאני מעניקה במסגרת מיזם
מידע גיל הזהב. גאולה פנתה אלי כדי להגיש תביעת סיעוד למימון שהותו של יוסף בבית האבות.

תביעת סיעוד שהצליחה בזמן קצר ובעלות הגיונית

תביעת סיעוד שהוגשה מחדש בהדרכתי לחברת הביטוח הפניקס, התקבלה בזמן קצר וללא כל פניה לערכאות.
הגעתי להישג זה על ידי ניהול משא ומתן מקצועי ישירות מול הפניקס ופעלתי להוכיח את מצבו הסיעודי של יוסף
על מנת שיוכר כזכאי לפיצוי מלא על מצבו הסיעודי – כפי שהובטח לו ביום הצטרפותו לתכנית הביטוח הסיעודי. וכל זאת תוך חודשיים בלבד מאז שגאולה פנתה אלי. לאחר שהתביעה סיעודית התקבלה בהצלחה בטיפולי מול חברת הפניקס – הגשתי תביעה סיעודית נוספת
לחברת הביטוח הראל כדי להוכיח שמצבו הסיעודי של יוסף קבוע ולא "יסתיים מעצמו" תוך שישה חודשים.
חברת הראל קיבלה תביעה סיעודית חדשה זו, שינתה את החלטתה הקודמת, והחליטה לפצות את יוסף
באופן מלא וקבוע למשך כל התקופה שהיה זכאי לה על פי תכנית הביטוח הסיעודי.

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות